-.-'

Verkar som att jag får skita i att bli halvfodervärd.

Ridskolan mejlar mamma och frågar om jag vill bli halvfodervärd. Vi svarar ja. Dom mejlar igen, och frågar vilken häst jag vill ha. Jag säger: i första hand Rudolf. Dom skriver:
"Tyvärr är Rudolf för ung för att gå på halvfoder"
Jag blir såklart besviken, och ledsen. Men jag vill ju komma någonstans i ridningen så jag förstår att jag inte kan be om att få rida en sexårig häst hela livet. Så jaja. Dom ber om minst tre andra alternativ. Jag svarar: Coco, Bonawie, Zaake, Camomille, Macarena.
Då skriver dom:
"Vi skulle vilja att Emma pratar med oss om vilken häst hon ska ha, samt provrida hästarna hon önskat"

Ursäkta mig, men hur faaaan tänker dom då?! När jag väl har provridit alla hästarna kommer ju dom vara upptagna allihopa, och jag kommer att få välja på världshistoriens segaste häst eller den största och starkaste hästen i stallet! Om det händer, då byter jag ridskola efter jul. Heeeelt seriöst. Funderar isf på att börja rida islandshästar?
Jag får seriöst damp på alla människor på ridskolan som säger så. Det slutar bara med problem, folk byter ridskola och ingen gillar hästarna, vilket resulterar till att hästarna måste säljas och dom köper in nya hästar och samma sak händer igen. Jag menar, tänk efter, varför försvinner alla hästar och  det kommer nya varenda jävla månad?
Ååh, blir bara så irriterad, om dom inte fixar det här nu så kommer jag bli så jäääääävla, fucking irriterad, arg, besviken, lesden, MORDISK på dom! Fuck!!!!!!!!! Emma♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0