Då var det det här med rubriker igen då...

Tjaba :)

Jag är kvar på pappas jobb. Har jobbat sju timmar idag, vilket betyder 350 kr :) That´s good! :D'

Fick med mig lite grejjor från Kicks förut oxå!! :D Jag köpte:

*En mascara
*Två ansiktsmasker , en med choklad, en med lera (konstigt jag vet :S)

Sen fick man ett kit från Loreal om man handlade över 150 kr av deras produkter! Däri fanns det:

*Ett schampoo
*En hårspray
*En ögonrengörare (eller vad man nu ska säga!!!!! )

Var oxå ute med Cesar i en halvtimma. Han har haft 7kt tråkigt idag. Men vi ska stanna och leka med han på väg hem. Så det blir ju kul för han!!! <3 :) Men jag vet om det inte blir någon mer bloggning idag, för mamma är så tjatig om att sitta vid datorn och så. Men vi hörs ju iaf imorn bitti!!!! :D Puss och hej! Emma♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0