Nervös för idaag!!! :O

Hej :)

Ska dra till stallet om 15 minuter :) Är så 7kt nervös, idag ska jag ju prata med Anna-Carin! Äntligen! Ååååh, shiit, :O Idag fyller Maja år oxo!! :D Hoppas att hon är i stallet, eller Tindra? Någon bara! Tråkigt att vara själv där. Jag ska ju inte rida förrän klockan sex, vad ska jag göra dit om det bara är jag där?? Menmen, det löser sig! Jag ska :
*Gå ut och gå med Pontus
*Rykta Rudolf
*Äta lunch?? Om jag är hungrig.
*Prata med Anna-Carin
*(Ta hand om och lära känna min halvfodervärdshäst lite bättre, om det blir något)

Dom bilder jag skulle ladda upp åt er, har inte kommit fram, för datorn är, helt cp.... :P Wellwell... Ni får klara er någon dag till.

Men jag skriver väll ikväll, annars imorn bitti! Då börjar skolan..... ;( Fast bra ändå. Jag har tråkat ut mig helt sjukt detta lov. Menmen! Jag antar att jag inte ska tråka ut er oxo. Emma♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0