Stallet idaaaaah :D<33

Tjaba :)

Idag har jag typ chillat på förmiddagen. :) Trevligt trevligt :) Har blivit ett litet missförstång Smilla, så jag förklarar det f2f sen när du kommer hem från A-sund.... :S Men jag är iaf hos Sandra nu. Vi har varit i stallet idag. Sandra red en shettis som var typ nitti cm i mankhöjd! Men iaf, han heter Musse Pigg men kallas Musse. Hon ska rida honom hela helgen :) Men iaf, vi ska komma till saken nu tänkte jag. Musse började bocka helt SJUKT! Så Sandra ramlade av och fick asont i armen! Trodde hon hade brutit den först så jag blev asrädd. Men det hade hon inte som tur var :) Men vi gick en bit och sen hoppade hon upp igen. Oh juste, jag kanske ska nämna att jag gick med Pontus. Imorgon ska jag oxo rida :D På en ponny/häst som heter Coco, och kanske oxå en som heter Gilas, men det är inte säkert. Ska bli sjukt kul iaf! :)

Men nu ska vi fixa en ny heather :) Så vi hörs imorgon eller senare ikväll :) Puss!! Emma♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0