Svar på tal <33

Amanda :)
Längar tillbakaaaaaaa! Tur att jag inte behöver höra mer på den där låten alltså, haha.

Svar: Vänta du bara, den kommer nog fram igen på något sätt!!!!!
Ella jag kan sjunga på den oxå men jag kommer sjunga på VÄRLDENS BÄSTA LÅT mkt, tackar Lea!!!!!!!! <3
Aa det var inte precis frågor som jag svarade på menmen.... Vaknade vid typ nio och åt frukost, kollade på tv och nu sitter jag hära framför datorn och vet inte vad jag ska skriva. Jag längtar tillbaka till Hökebo så mycket så jag vet ärligt talat inte var jag ska ta vägen. 359 dagar kvar nu om det är samma datum som förra ridlägret till nästa ridläger!! Hoppas att ni fattade.. Majja om du läser: Skulle inte du bli halvfodervärd på Kyra? Kan du isf ge mig lite info om vad det innebär?? Skulle vara jättesnällt! Men iaf. Idag ska jag inte göra nånting särskilt, ska kanske åka och handla lite med mamma och Elis, får se om jag får med mig någonting hem. Ska se om jag hittar någon trävlig bild!!
Aa det var den jag hittade, inte särskilt intressant och rätt så gammal, men varsågoda!!
Ni ska få hiss och diss också men det får ni i ett annat inlägg så puss så länge! Emma♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0