Trävlig piknik mä Smillot :)

Hallooo!! :D
Sitter och typ gör nada. Finns inte så mkt att göra.... :P Så jaja. Idag hade jag och Smilla en najsig picknick! :D Jag hade med mig riskakor och saft och typ digestive och hon hade mä sig pastasallad. Gud, Smilla du gör fantastisk mat!!!!!!!!!!! Så sjuuuuuuuukt god paastasallad och spenatsoppan.... <33
Vi typ åt och flummade och sen gick vi hem till henne. Där spelade vi sims 3, hahahah. Det var skitkul jue!!!!!!! :O Ha :) Mn iaf. Ska typ duscha snart. Sen ska jag väll ta en frukt och lite juice och kolla på tv eller nåt :) Ska inte jobba imorgon för jag ska isf gå upp kl. sex och det pallar jag aldrig!! Men jag har iaf tjänat niohundra och så ska jag typ dammsuga och damma imorn förmiddag. Så då får jag hundra spänn :) Men nu måste jag duscha, så puss puss! Emma♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0