Lite fjantigt, vet men...

... har inget att göra sååå.....

Ridit voltige på: Penny :)
Ridit ensam på: Spróti (en pyttestund...) och Gordon
Duschat: Joker (ajj....)
Förlorat: Troja, Easy, Chenny, Penny m. f. (dom är ju inte döda men...)
Badat med: Roksana
Blivit sparkad av: Joker
Blivit biten av: Lille John
Skenat med: Macarena
Ramlat av från mer än 4 ggr: Penny
Ramlat av från och skadat dig: Macarena
Ramlat av från på ett hinder: Rudolf
Hoppat högst med (ponny): Gordon (1 m)
Hoppat högst med (häst): Rudolf (50 cm, hhahah, inte särskilt högt menmen, han kan inte hoppa så högt än....)
Ridit barbacka på: Penny, Troja, Roksana, m.f.
Tävlat hoppning med: Macarena
Tävlat dressyr med: No one...
Älskar mest: Rudolf <33
Rider bäst: Rudolf... Kanske?? Vet inte men tror han ;)
Rider sämst: Joker
Största hästen du ridit: En häst i USA (1,90)

Jaa så desperat blir jag när jag inte har något att göra!!! Har iaf precis ätit lunch, världens äckligaste Caesarsallad!!!!!! Aja, ingen Caesarsallad slår den på Nynäs... <3 Det spöregnar här, tråkigt, för då kan jag inte ta en långpromenad med vovven... :( Får vänta ett ta, sen gör jag det!! Ska kanske sova hos Sandra i helgen, och då ska vi rida Pontus och Kyra (kanske) :D Hoppas.... Skulle vara kul iaf. :) Men vi får väl se hur det blir då. Well well.. Isf kanske jag kan prata med Anna-Carin då, om hon är där.
Jo en sak till. Jag funderar på att skapa en ny blogg, som handlar om hästar. För nu när jag ska bli halvfodervärd (känns som att jag skryter och tjatar, sorry för det) kommer det att handla väldigt mkt om hästar. Så det skulle vara bra om ni kommenterar vad ni tycker om det!!!!! Behöver lite hjälp. Eller så gör jag bara en ny kategori om det. Vi får väl se, skulle som sagt vara super om ni hjälpte mig med det. Aja, nu måste jag tjäna pengar! Puss så länge! Emma♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej! Vet du vad vi gör ikväll???!!:D Jo. Vi gör en ny header, jag har en svinbra ide så bloggen blir lite "hästig":))))) Se you later ;-)

2011-08-12 @ 08:46:39
URL: http://ponnycheyyor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0