Macarena (:

Ursäkta mig, var har alla kommentarer tagit vägen????????? ;(

Drog till stallet vid elva igår :) Då var Maja och Lisa där :) Så jag var lite med dom, och vi typ, åt lunch, pratade och sådär, hjälpte till lite, ryktade... Pratade med Anna-Carin.
Anna-Carin sa att hon tyckte att Macarena var ett bra val, eller vad man ska säga. Men jag fick ändå testa Zaake. Och.. Han var väl inte riktigt min typ av häst, eller vad man ska säga..... :P Han lyssnade inte på mig, var seg och hade ett väldigt annorlunda steg! Visst, var det inget fel på honom, men.. Jag tror att Macarena är en häst som är lite mera, jag. Så jag ska dra till stallet imorn efter skolan.

Skolan! Som börjar IDAG! Skitkorvigt..... -.- :/ :( Men seriöst, alla andra börjar om fem dagar. Jaja. Det är ju bara upprop idag, så det handlar om en timma. Men ändå.

Jag har iaf bestämt mig för att INTE starta en ny blogg, utan jag gör en ny kategori som bara handlar om Macarena(? antagligen). Det känns som att det blir lite bättre.
Men nu ska jag lämna Elis för han ska på kollo.. :) Pussisar! Emma♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0