Nervöööös!!!!

Hallojsan! :D

Idag ska jag vara med Nora och Ella, Smilla kanske oxo hänger med om hon hinner! Hoppas att hon gör :) Vi ska typ gå och fika eller liknande! :D Ska bli nice<33
Har precis ätit frukost, lite sent menmen. ÄR SÅ NERVÖS FÖR IMORGON!!!!!! Mamma ska ringa till ridskolan och fråga vad det innebär att bli halvfodervärd. Dom skrev ett mejl jue och tyckte att jag skulle bli det, men det stog också att vi all självständig ridning (som ligger på söndagar) måste en målsman vara med!!!!!! Så sjuuukt dåligt, för mamma kan inte vara i stallet varenda söndag bara för att kolla när jag rider! Men jag fattar inte varför, eftersom när man leasar, som är i stort sett samma sak för er som undrar, behöver ju inte en målsman vara med!!!!! Asså jag dör seriöst om det är så! Jag kommer ingenstans om det inte händer någonting snart. Jag sitter på olika hästar två ggr i vecka och rider runt i ett jävla ridhus, vad lär man sig av det liksom?! Eller ja, det är klart man lär sig, men eftersom jag suttit där i fem år nu så kanske det är dags att nånting händer!  Aa..

Nu ska jag fortsätta försöka få tag på Nora, som verkar vara på en annan planet för tillfället.. x) Nej jag vet inte, hennes mobil har väl laddat ur eller nåt liknande!!!! Aja, puss så länge!!!! Emma♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0