Ridningen börjar jue imorn ju!!!!!! :D <3333

26 läsare, hejdåååå :(

Sitter här med Ella :) Vi har varit med Sara och Felicia idah. Vi åkte först till gallerian och så, sen gick vi typ till Åhléns för att vi skulle äta, men sen gick vi till Donken ist. Jaa. Jag är inte på direkt blogghumör just nu. Kom på att det var länge sen ni fick en bild! Ni får det senare idag eller imorn. Jaja. Men jag köpte iaf en klänning och presenter t Majja och Sandra :) <33 Men jag kan ju inte säga vad, ifall dom ser ;) Menmen. Jag säger sen när dom har fått de!! :D Imorn ska jag iaf rida igen, har helt sjuuuk träningsvärk i magen! Menmen, d får man väl leva med. :)  Så får jag ju veta vem som ska bli min nya elskliiing!! Nee skojja, men ni vet, halvfodervärdsgrejjen :) ni får veta d imorn då!! Pussisar till er Emma♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0