Hoppas ni orkar läsa.... <3

Tjatja!!<3


Har varit på VÄRLDENS BÄSTA RIDLÄGER!!!!!!!! <3 Det var så bra! Sjukt bra ridinstruktörer, uteritter, kompisar, hästar, upplägg m.m. Lärde känna ALLA på lägret. Min häst hette Spróti (uttalas Språti). Han var brun, lika stor som Joker (för er som vet hur han ser ut) och världens bästa lägerhäst. Asså gud jag grät så jäkla mkt när vi åkte därifrån, vill bara tillbaka! Plus att jag fick en elchock av ett elstängsel, grät lite därför oxå.... -.- Lägerledarna hetter Thilde, Julia och Jannice och var världens bästa lägerledare. Dom hade nåt nytt för i år, nämligen att man fick en sköthäst att ta hand om! Min sköthäst hette Glossa. Hon var tre år, fux, och påminner mkt om Rudolf! Glossa gick i en unghästhage, så det fanns fyra föl där, bilder kommer... Jag tog lite man från både Glossa och Spróti, så det ligger här hemma nu.... <33 En tjej som heter Lea lärde mig en låt som ni kommer att få höra många gånger i framtiden när ni är med mig (särskilt Ella, för det är så kul att reta dig.... XD<3) ! Men nu ska ni få en bildbomb!




Nio av tio lägerdeltagare! Tyvärr kom inte Sara på Hugur mä men hon får komma på en annan bild!



Från v: Jag på Spróti, Ella på Börje (Kvikkur), Sara på Hugur och Felicia på Gloi <33



♥♥♥



Sur heeeest<3



Glossa<3





Döpte fölet till Reykjavik, men han hette tydligen Loppan...... x)



Loppan<3



Så jäkla socialt föl, kom fram till en så fort man gick in i hagen!!!!! <3



Mini-Rudolf <3





Eller Easy kanske?! ♥



Han käkar inte gräs, har provat så vet inte vad han gör där nere.......



Nötti <33



Vet inte vad detta föl heter men den var söt!!!! ♥


Så efter allt blod, svett och tårar, speciellt i slutet, kom mamma med tusen frågor om vad det innebar att ha en häst på halvfoder på ridskolan. Jag undrade så klart varför hon undrade och sen sa hon att hon hade fått en mejl av ridskolan där det stog att dom tyckte jag skulle ha en häst på halvfoder!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D Snacka glad jag blev! Men det är inte säkert än, mamma ska ringa och kolla vad det innebär och så, men jag hoppas hoppas hoppas! <3 Jag vill såklart ha Rudolf då isf men det kommer ju fler hästar och det blir dyrare med häst än ponny.... Men om det inte kommer någon bra ponny nu efter sommaren struntar jag i att ha en häst på halvfoder om jag inte får ha en stor häst. Jaja, det var det jag ville berätta idag, det här blev ett långt inlägg så tack för att ni orkade läsa allt jag behövde få ur mig. Nu ska jag kolla på CSI XL med mamma och sen ska jag sova. Puss! Emma♥

Kommentarer
Postat av: Ella

Men Emmaaaaa!! Jag vill inte höra den låten, sjung på våran Emma, Ella, Sara, Fisa låt i stället! :D



Ha den tredje bilden (uppifrån) som profilbild på facebook! Super fin! <3

2011-08-05 @ 20:52:45
Postat av: Amanda

Längar tillbakaaaaaaa! Tur att jag inte behöver höra mer på den där låten alltså, haha.

2011-08-05 @ 21:07:06
URL: http://mandalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0