Jag ÄLSKAR att sova :P

Tjobre!♥

Vaknade typ vid tio eller nåt sånt, orkade verkligen inte gå upp då så jag gick upp för typ en halvtimma sen. Jag kan sova hela dagen ibland, idag var en sån dag men jag ska ju till SNellie som jag kallar henne, för hon e så snäll <3 Men jag har faktiskt ingen aning om vad vi ska göra. Vi får väl se, säger ikväll. Vi ska väl mest chilla och gå ut lite och så. OCH ÄTA GLAAAAAAASS!!!! Men jag kan bara äta isglass eftersom jag är laktosintolerant. Ganska jobbigt.. Men jag får klara mig utan glass i sommar.

Ni kan ju få outfit och facelook:




Klänning: HM i NY
Jeansshorts: JC, klippte av dom själv
Tights: HM




En OTROLIGT ful bild på mig, om ni undrar varför jag har så tjocka kinder är det för att jag typ blåser upp dom men har inte tid att fixa nån perfect bild nu för ska snart sticka. Jaja skriver mer sen, PUSS Emma♥

Kommentarer
Postat av: Sandra :D

Emma, du ser sjuk ut på den bilden...

2011-06-26 @ 19:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0