Lessen för.. <3

dålig uppdatering i helgen men har varit på landet.

Har haft en ganska långtråkig helg på mitt landställe i helgen. Det finns inte så jättemycket att göra där så jag fick fajtas med min hemska (men snälla♥) lillebror. Eftersom jag inte har något att skriva skriver jag vad jag ska köpa:

*GKSSbyxor-Nautiska
*Gympaskor Race Marine-Stadium
*Ridhandskar-Hööks
*Halvskodda ridbyxor-Hööks
*Ridjacka-Hööks
*Bikiniunderdel-Åhléns
*Systemkamera-Elgiganten

Hittade en skitsnygg ridjacka på Hööks hemsida som bara kostade 400 spänn-bara att dra till närmsta Hööks så snabbt som möjligt!!! Vad det gäller bikiniunderdel vill jag ha lite mer shorts eftersom jag hatar mina ben och är förälskad i typ alla shorts.
Det var väl mest det jag ville säga! Imorgon blir det många inlägg så kolla ofta!! Puss från Emma♥

Kommentarer
Postat av: Sandra :D

Länka jackan!!!

Ska du skaffa systemkamera?? :D



pusss <3

2011-06-20 @ 18:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0