Lyssnar på music

Tjaba!! ♥

Det blev väl inte så många inlägg idag som jag tänkte. Men i framtiden ska jag försöka blogga två-tre ggr om dagen!
Imorn drar jag till Nellie på eftermiddagen, så jag får väl se hur mkt bloggning det blir då. Men jag kör ett eller två inlägg innan jag drar och ett när jag kommer hem. Så det blir minst två iaf!

Slänger in en bild oxå :)



Saknar inte ni vintern??? Jag saknar alltid vintern på sommarn och tvärtom!!♥ Emma♥

Ni som läser, kan ni kommentera det hära inlägget? Jag vill veta vilka som läser ;) Puss<3

Kommentarer
Postat av: Ella

Jaaaaaaag läseeeeeer!!! :D <3

2011-06-20 @ 20:32:16
Postat av: Sandra :D

Jag saknar INTE vinter, för på vinter det inte vara sommar och då det inte vara sommar sandra inte hyra pontus och innt hyra pontus vill inte sandra!



oooo, juste emma, det stavar musik, inte music, bara så du vet...<3

2011-06-26 @ 19:33:33
Postat av: Sandra :D

Jag läser..

2011-06-26 @ 19:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0