Måste köpa!

Hej bloggen och ni som läser!
Jag vet att jag inte har några läsare än eftersom jag har misslyckats lite med alla mina andra bloggar.... Jag ska försöka till 110% med denna blogg! Som jag också säger till varje blogg... Jaja! Snart kommer bilder, videor, heather mm! Hoppas att ni läser!! Jag har inte ens någon statistik än.. Men jag får väl ha tålamod!
Idag var jag ute med Ella och hennes blogg! Vi var ute typ två timmar, sedan gick vi hem till mig och hämtade lite dricka och så, sedan gick vi ut i ytterligare en timma. Så Cesar (min hund) är rätt trött nu. :)
Imorn ska jag, Frida och Ella typ bada i Sickla strand. Asså jag har typ ingen bikiniunderdel! Jag har en på landet och tills imorn har jag fixat en oxå. Jag måste köpa! Jag måste köpa:
*gymadojjor på stadium
*mjukisbyxor (sss) på en affär vi slussen
*bikiniunderdel på stadium
*regnjacka!
Regnjackan måste jag ha till mitt ridläger som börjar om 46 dagar! Jag räknar ner ;)
Jaja, puss o kram, skriver mer sen! Emma♥

Kommentarer
Postat av: Ella

Hahahaha! "Idag var jag ute med Ella och hennes blogg!" ;D <3

2011-06-15 @ 16:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0