Stallet idag!

Hej :)
Tråkigt med så lite kommentarer... :( Men jag bloggar för dig Ella, för du verkar vara den enda som läser!! Sandra läser väl också, antagligen, för du har kommenterat mkt, tack!! ;)
Ska dra till stallet om nån halvtimma och antagligen träffa Sandra och Jonna, vet inte, fattar inte riktigt deras sms... Men vi får se! Kanske är nån annan i stallet, annars får man väl ta och åka hem igen.
Det blev bara ett inlägg igår för jag vaknade tio och skulle dra halv tolv och så kom jag hem halv tio och då ville jag se på SYTYCD, Hehe ;) So you think you can dance asså.
Jag och Nellie hade kul igår iaf, vi bakade en kaka som vi täckte med glasyr, för den var bränd... Det var mer glasyr än kakan... Nellie tyckte det jar jättegott och jag tyckte väl det var sådär... Aja ni kanske får ett till inlägg innan jag sticker men tror inte det, måste sminka mig, kolla buss och borsta tänder. Ni får bilder senare idag. Puss puss! Emma♥

Kommentarer
Postat av: Ella

Aw tack! :D <3

2011-06-22 @ 11:00:16
Postat av: Sandra :D

Det var mycket ema skulle göra, mitt tangentbord laggar och jag orkar inte fixa nått om jg inte får med någon bokstav, puss<3

2011-06-26 @ 19:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0