Funny!!! <3

Nämen tjänare!!!!! :D
IDAG ÄR DEN STORA DAGEN!!!!! :O Hhahah nee men idag ska ju mammi ringa och är som sagt nervös som tusan!!!!! :P
Längtar tills nästa måndag för då ska jag träffa Sara och Felicia från ridlägret!!  ;) Ella ska oxo vara med! :D Det ska bli superduperkuuuul!!!!!! :D Vet inte vad vi ska göra men dom kommer ju från Uppsala hit!!!!!!!!!! :) Nästa gång ska jag och Ella och till dom!!!! :D vi ska typ ta tåget då :S Men det ska väl bli kul!!!!! :D Men jag hade räknat med att åka till stallet den 15:de när vi ska träffas, men det får bli en annan gång då, för vi vill ju träffas före sommarlovet tar slut! För efter det kanske det blir lite svårare.... :/ Ja juste, jag ska ju rida den sextonde så då åker jag till stallet tidigt!!!!! :D <3 Och då fyller Maja år oxo!!!! :O :D Måste köpa en present....... eller flera presenter funkar ju oxo!!!!!!! ;) <33 Aja, nu ska jag fixa i ordnong mig och sen ska jag jobba!!! :/ Ska inte bli så värst kul men jag får ju tänka på lönen!!!!!! ;) Hhaha<33 Emma♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vet vad ni kan göra ;)

2011-08-10 @ 10:11:58
URL: http://ponnycheyyor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0