_____________________

Tjaba! :*

Sitter hära framför datan och kollar lite grejer på fb. Ska springa ner och lämna Cesar på trimning vid ett, så måste gå ut med honom först. Är vrålhungrig men maten är väl serverad om en och en hal timma för mig ungefär.. Min tråkiga hund bara sover. Sandra blogga mycket nu när du är hemma igen! Aja, så här ser iaf veckan ut för moi:
Måndag: passa Cesar och lämna och hämta honom på trimning.
Tisdag: Följer man med Sandra till Pontus som hon hyr över sommaren.
Onsdag: Ska vara med mormor och Elis och hitta på nåt kul :)
Torsdag: gå på Tom Tits med farmor och farfar :)
Fredag: Ingen jäklans aning. :P

Sen drar jag till landet i tre veckor och Sandra följer väl med några dagar nån gång oxå :) Men nu måste jag dra, byeeee! Emma♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0