Blått, i like♥

Tjaba :)

Sandra sitter här brevid mig och vi har typ suttit vid datorn i en timma eller så... :) Känner att jag har sjukt dålig statistik, måste försöka fixa det på nåt sätt!! Skulle vara kul att driva en blogg tsm med nån men vet inte vem bara.... :P Aja mejla eller kommentera gärna :D Jag tror att dom flesta som läser den här bloggen har min mejl ;)

Jaja jag fick ju blogga på Sandras blogg så hon får väll gästblogga hära hon me ;)

Av Sandra:

Heej, jag gillar köttbullar och blåbär, så om du är något av det och läser, ring mig!!♥
Såå, du läser denna blogg, roligt :D Om du ändå sitter vid datan passa på att titta på något superspännande :D
Jag och emma kanske ska göra en blogg tsm, så då har jag 2 bloggar isf :P
Aja, tillbaka till verkligheten! Jag gillar också tomater, och nachos, ring mig som sagt babe <3
MITT NUMMER; 112!! glöm inte ringa, puss, sandra

Emma♥

Kommentarer
Postat av: Sandra :D

oooo :O :)

2011-07-06 @ 11:58:24
URL: http://ponnycheyyor.blogg.se/?tmp=2922035

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0