Home, sweet home!♥

Hej!!
Har kommit hem från Polen, Karlskrona, Ramlösa och typ resten av halva Sverige i onsdags. Jag hade inget blogghumör igår och var tvungen att fixa lite grejs på FB. Men nu är jag tillbaka!! ♥
Igår var jag med Sandra vid sickla strand och badade. Jag hade ingen bikini så jag badade i linne och jeansshorts. För att jag inte skulle känna mig för mobbad så tvingade jag på Sandra min magtröja. Den var väl, vad ska man säga, liiiiite för stor kanske, så det såg ganska 7kt ut (sry Sandra <3)!! Men men. :) Vi hade sjukt kul iaf och var på stranden i tre timmar och badade 45 minuter... :P Efteråt gick vi hem till Sandra och åt nudelwok.. :) Smarrigt!! <3 En underbar dag iaf ;)
Idag ska jag gå på bio med Mathilda! Vi ska se "Super 8" :) Tycker att den verkar rätt så spännande, men får väl se! Det här är tyvärr det enda inlägget idag, för jag ska till farmor och farfar sen. Farmor fyllde år förra fredagen. :) Så vi ska käka middag och sådära. Nu måste jag borsta håret för jag ska ta bussen till Medis nu och träffa Matte ;) Men vi hörs väl imorn antar jag!!! Puss Emma♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0