I grannens hus :)

Tjaba! :D
Sitter hos grannen på landet, där det finns internet :) Passar på att kolla allt på internet hära nue! Jag har SJUUUUUKT ont i magen sen igår kväll!! Vill ni veta vad jag misstänker? Jag har ätit typ två liter blåbär! Hahah sååååååååå gott! Men det är rätt långtråkigt här... Jaja! På lördag ska jag laga middag till hela familjen. Toast skagen, Biff Rydberg och Fruktsallad med riven choklad. Yummie! Vill passa på att skriva ett långt inlägg nu när jag har chansen men vet inte riktigt vad jag ska skriva! Jag är iaf så jäkla taggad inför ridlägret!!!!! 18 dagar bara... Långt, vet menmen.. Ska gästblogga åt Julia<3 Någon som kan hjälpa mig eftersom jag inte har nåt internet? RING ELLER MESSA MIG!!! Please skulle vara toppen om någon hjälpte mig :)
Hhahah har tagit lite bilder som jag ska lägga upp på fb. Knäpp vovve på fyrhjuling, det passar perfekt till namnet på albumet! Jag ska blogga mera, tror det blir varje dag i en vecka. Så länge är våra grannar borta, och vi har nyckeln... XD Asså vi känner dom så dom har bett oss att ta hand om nyckeln och sagt att vi får vara här så ofta vi vill; kommer gå hit OFTA! Hhaha :) <3 Nu ska jag kolla lite bloggar! Puss! Emma♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0