Inte bra.......

Hej,
är rätt arg på mig själv för tillfället. Har nämligen nyss fått min mobilräkning. Då tänker ni väll; Oj, katastrofalt, EN MOBILRÄKNING! Men grejjen var då att den kostade tusen kronor för mycket... Så jag har nyss övertalat mamma att inte ta min mobil ifrån mig. Men om den är över 900 kr nästa gång tar hon min mobil. Inte kul...
Aja, nu kan vi vara glada!!!!! :D Idag när jag kom till Fritte så åkte vi och badade på direkten och vi köpte en pizza på vägen, till lunch. Så vi badade i kanske två timmar, sen åkte vi hem till henne. Där hoppade vi studsmatta, läste, solade och åt en piggelin. Sen blev jag så hungrig så jag åkte hem. Nu väntar jag på att pappa och Elis ska komma med maten. Så måste duka, skriver nog mer sen! Pussis! Emma♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0