Tillbaka från landet

Tjaba! :D

Har varit på landet i helgen och det är därför jag inte bloggade igår. :) Men nu är jag tillbaka!
På väg från landet stannade vi i Kungens kurva och handlade lite! Jag gick in på HÖÖKS och Elis skulle tydligen gå in på JULA så efter fem minuter kom han ut med en himla motorcross hjälm!!!! :O Aaa jag vet inte han får väl lägga sina pengar på det han vill.. :) Jag köpte iaf en ridväst och den där ridjackan! Schmyggt... ;) Sen sprang jag in på STADIUM och köpte ett par Race Marine skor och svarta skosnören till dom oxå!! <3 Jag känner att jag hela tiden väljer svart, måste bli lite mera färgglad!!!!!! Nu behöver jag ridhandskar...... Men ni får ett till inlägg om en liten stund!! Hej så länge!! Emma♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0