Hejdååå :'( ♥

Tja♥

Drar till landet om 45 min. Kommer hem om två och en halv vecka. Så då blir det bloggning! Då ska jag packa min väska till ridlägret!!!!! :D Den sjätte augusti börjar bloggningen på riktigt, för ridlägret slutar den femte ;)




Hhahah, liten och fin Emma, Sandra!!!!!!!!!!!!! <3


Jag ska ta med mig typ tre böcker och lite annat. Ska bli mysigt, roligt men ändå tråkigt det här. Jag har ju bara Elis att vara med, vilket kan bli lite långtråkigt. Men jag får hitta på något! Jag ska typ jogga varenda dag, jag har hittat en riktig bra liten runda! Jahaja, det var väll det då. Ska bli så jäkla kul med ridläger! Men Ella, du kommer att få förklara sjuuuuuukt mkt grejjs för mig! Har ingen jävla aning om hur man sadlar (eller jo, det är klart jag vet hur man sadlar! Men inte en islandshäst.... :P Är det same same liksomm??), och tränsa?! Vågar inte ens tänka på hur mkt jag kommer att göra bort mig. Shiit asså... Men man lär sig väll, antar jag! Så svårt kan det ju inte vara liksom. Guuuud, jag kan inte sluta skriva! Jag skriver säkert mycket oitressant nu, men skit it. Men eftersom jag ni inte har något att skriva kan man ju länka lite bloggs!!!

Sandra och Maja<3- ponnycheyyorna♥
Frida<3- Flimma (bloggpaus!)
Hhaha, det är dom jag kollar typ :)  Och så kollar jag Ellas men hon har ju lagt ner :'( Men nu måste jag dammsuga!!!!!! Måste tjäna pengar, både Sandra och Maja fyller ju år nästa månad, och jag har inte en spänn!!! :O Puss<3 Emma♥


Kolla på videon :) <3



Kommentarer
Postat av: Ella

Haha, asså jag har ju typ aldrig sadlat eller tränsat en ponny eller nåt så jag vet inte om det är nån skillnad... ;) Men jag tror inte det är så stor skillnad faktiskt! Jag lär dig allt du behöver veta (som jag kan) innan, men du kommer lära dig massa på lägret sen! Åhhh det ska bli så kuuul!! Längtaaaaar!!! :D <33

2011-07-09 @ 23:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0