Svar på tall och lite annat! :)

Sandra om Dålig statistik:
Hhaha jaa :)
Sandra om Funny!! <3 Jag vet vad ni kan göra;)
Vaddå?! :D
Tjenare!! :D
Är på bra humör ida :) Mamma och jag kollade på alla mejl igår kväll och Anna-Carin skulle prata med mig på tisdag om vilken häst jag ska ha! :D Så det löste sig!! :D Det betyder att jag ska rida tre ggr nästa vecka!!!!!!! :D Två lektioner och en uteritt på söndagen ;) Jaa, det ska ju bli kul! Camomille och Coco var redan upptagna :( Det var Bonawie oxå, men dom hade pratat om att dom skulle ha två st på henne och att hon inte skulle gå så mkt  på lektionerna isf. Så jag vet inte hur det blir med det. Det var också två andra som ville ha Zaake men som inte hade provridit honom än, så jag kanske får honom, ska nog provrida honom på tisdag iaf (om nu Anna-Carin tycker det:). Sen skrev hon ingenting om Macarena, så jag antar att hon blir ledig. Så jag kanske får ha henne då!! :D Fast det känns ju lite taskigt mot Jonna, för hon älskar ju Mackan, och vi rider ju i samma grupp. Så det betyder att hon inte får rida Macarena någon gång på lektionerna...... :( Men isf kanske vi kan byta, och om jag är sjuk eller inte kan komma någon lektion kan ju hon få rida Mackan! :) Men jag vet ju inte om jag ens ska ha henne än, så jag ska inte säga något än. ;) Men jag måste säga att jag är nervös! Och om Anna-Carin säger att jag ska ha Nalle eller Paris tänker jag vänta tills nästa termin och se om någon häst blir ledig då, för då vill jag inte längre ;) Nog om det!!! :D
Imorgon ska jag iaf vara med Smilla och vi ska ha picknick i Tanto!!!! :D Längtar.... <3 Oh, juste!!!! Jag ska ju gästblogga åt Julia nu när hon är på Dansläger, så titta gärna in!!!! :D Jaa, det var väl det jag ville säga!! :D Puss så länge!! Emma♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0